26 czerwca 2013

Candy i zabawy

Witam was dzisiaj deszczowo.
Niektórzy narzekają na deszcz, ja również jeśli jest go za dużo.
Ale ostatnio słońce mnie spaliło na czerwono(jasna cera)
więc teraz chłodek jest dla mnie luxusem.
Co do Candy,to miło mi że jest jakiekolwiek zainteresowanie,
przyznam się-bałam się że nikt się nie zgłosi i będzie klapa.
A tu zaskoczenie, choć jest to niej osób niż na innych blogach,
ale bardzo jestem szczęśliwa.Ja osobiście spotykam się z różnymi candy,
ale uważam ,że to nie fair zapisywać się dla samego zapisu.
Ja np. nie wiedziałabym co zrobić z niektórymi rzeczami,
dlatego nie pisuję się , za to kibicuję innym maniakom robótkowym :-)
Ostatnio trafiłam na bloga książkowego, i już chodzi mi po głowie,
następna zabawa tym razem w roli głównej -książki itp.
Robię też biżuterię, więc kolejna możliwość obdarowania innych.
Naprawdę cieszy bardziej dawać, choć miło tez coś dostawać.
Póki co buziaki dla wszystkich odwiedzających,
zamówię za kilka dni słoneczko :-)

2 komentarze:

  1. zamów, zamów to słonko, bo mnie strasznie męczy ta ponura pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam i z checią się tutaj rozgoszczę:) Zapraszam również do mnie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń